Nämligen "The Royal Photographic Society International Print Exhibition 158".
Utställningen har arrangerats årligen i England sedan mitten av 1800-talet. I år öppnar den portarna för 158:e gången i ordningen (precis som namnet avslöjar).
– Jag kan tänka mig att det varit något enstaka uppehåll under krigsåren, men i övrigt har utställningen arrangerats varje år, säger Stephen Conroy.
Fotografer från hela världen har skickat in bidrag till utställningen som efter två gallringsprocesser kommer att innehålla 100 bilder.
– I ett första skede skickades cirka 5 000 fotografier in digitalt. Sedan valde en jury ut 400 av dessa bilder för fortsatt tävlan.
Av dessa kom alltså slutligen endast 100 med på utställningen.
– Jag skickade in fyra bilder och fick med en, berättar Stephen.
– Det känns stort och jätteroligt såklart!
Sedan slutet av 2012 arbetar Stephen Conroy – som vanligtvis växlar mellan att måla och att fotografera – med så kallad våtplåtsteknik, en tidskrävande fotograferingsmetod från fotografiets barndom.
Kameran är en storformatskamera från 1930-talet, en B&J från Chicago. Och porträttobjektivet han använder är från 1920-talet.
Redan har Virgil Caines verk visats på såväl Liljevalchs vårsalong som på Fotografiska i Stockholm.
Och nu väntar alltså England.
Bakom varje bild ligger flera timmars arbete.
Motiven är ofta porträtt framför mystiska och intresseväckande landskap.
Bilderna tas som regel i Stephen Conroys ateljé i Lofta.
Så här sa Stephen när vi hälsade på honom i ateljén för snart två år sedan:
– Det är svårt att utmärka sig som fotograf i dag, den saken är klar. Men jag tar den utmaningen. Jag tycker det är kul.
– Tekniken är inte min egen men motivmässigt hoppas jag på att kunna utveckla min egen stil.
Det är nog bara att konstatera att han har lyckats väl med sin förutsättning.
Utställningen får vernissage i London den 8 oktober och så småningom vandrar den vidare genom norra England för att sex månader efter premiären återvända till London där den avslutas våren 2016.